Biznes və reklam (dərs vəsaiti)
Müəllif | Əzizağa İmanov |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2013 |
Elm sahəsi | İqtisad elmləri |
Nəşriyyat | Elm |
Nəşr yeri | Bakı |
Əzizağa İmanov. Biznes və reklam (dərs vəsaiti). Bakı, Elm, 2013.
Dərslikdən Biznes və reklam sahəsində Menecmentin məqsəd və vəzifələri, reklam fəaliyyətinin strateji planlaşdırılması və subyektləri nəzərdən keçirilmişdir.
Müxtəlif reklam kampaniyalarmın səmərəliyinin qiymətləndirilməsi və reklam büdcəsinin müəyyənləşdüihnəsi metodologiyasmdan bəhs olunur. Reklamın
sosial-iqtisadi səmərəliliyinin proqnozlaşdırılması və reklam fəaliyyətinin, dövlət tərəfindən tənzimlənməsi məsələləri işıqlandırılır.