GERIYƏ

Biznes və reklam (dərs vəsaiti)

Müəllif Əzizağa İmanov
Nəşr olunduğu il 2013
Elm sahəsi İqtisad elmləri
Nəşriyyat Elm
Nəşr yeri Bakı

Əzizağa İmanov. Biznes və reklam (dərs vəsaiti). Bakı, Elm, 2013.

Dərslikdən Biznes və reklam sahəsində Menecmentin məqsəd və vəzifələri, reklam fəaliyyətinin strateji planlaşdırılması və subyektləri nəzərdən keçirilmişdir. Müxtəlif reklam kampaniyalarmın səmərəliyinin qiymətləndirilməsi və reklam büdcəsinin müəyyənləşdüihnəsi metodologiyasmdan bəhs olunur. Reklamın sosial-iqtisadi səmərəliliyinin proqnozlaşdırılması və reklam fəaliyyətinin, dövlət tərəfindən tənzimlənməsi məsələləri işıqlandırılır.