Marketinq tədqiqatları
Müəllif | T.Ş Şükürov , R.Ş Şükürov |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2007 |
Elm sahəsi | İqtisad elmləri |
Nəşriyyat | Kooperasiya nəşriyyatı |
Nəşr yeri | Bakı |
T.Ş Şükürov , R.Ş Şükürov. Marketinq tədqiqatları. Bakı , Kooperasiya nəşriyyatı, 2007.
Yenidən işlənmiş və əlavələr edilmiş 2-ci nəşr dərs vəsaiti marketinqin və omın tədqiqinin mühüm nəzəri-metodoloji və praktiki məsələlərini özündə əks etdirir. Dərs vəsaitində marketinqin mahiyyəti, müasir inkişaf konsepsiyaları, fəaliyyət miiliti, əsas prinsipləri və funksiyaları, strateji planlaşdırmada rolu, təşkili və idarə edilməsi, hər şeydən əvvəl marketinq tədqiqatlarımı məzmunu, əsas istiqamətləri, aparılma metodlari, bazarın, istehlakçıların, rəqiblərin, malların, qiymət və satışın, reklamın və digər marketinq kompleksi elementlərinin tədqiqi məsələlərinə, həmçinin fəaliyyət sahələrində marketinqin xüsusiyyətlərinə haxılır. Vəsait tələbələr, aspirantlar, müəllimlər və praktiki isçilər üçün nəzərdə tutulmuşdur.